J E N N I F E R

Sjukligt tråkigt

Kategori: Tänkvärt

Trevligt att det blir ännu en dag att ligga hemma och snora och må kasst!

Att jag alltid lyckas bli sjuk när jag inte vill. Än så länge har jag tajmat varje team-aktivitet/after-work mitt team har haft. Go-kart, picknick, två kvällar hos olika teammates & så glöggkvällen idag då... Det är nästan så att jag borde förstå att jag blir sjuk då. Nu ville jag så himla gärna gå eftersom jag aldrig får vara med! Det var samma i skolan, på lågstadiet missade jag minst hälften av julavslutningarna pga magsjuka och influensa.

Jag är vaken löjligt tidigt idag dock. Vaknade halv 6 och trodde att klockan hade ringt, vilket den inte hade.
Nu lyssnar jag på julmusik och organiserar min hårddisk. Det började med att jag ville hitta en film som verkar vara helt uppslukad och väck i min röriga hårddisk. Så nu tog jag tag i det och organiserade lite :)

Jag har en hel mapp på datorn med fina & tänkvärda bilder, jag kallar den feelgood...


Medan ni tänker över det idag, så sover jag en stund till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: