J E N N I F E R

Greys Anatomy

Kategori: Right now

Tanken var att jag skulle plugga medan Sanne sover och jag ändå ska vara tyst.
Men herrejisses, jag har inte jobbat hela natten och jag är ändå farligt trött. Vaknade en gång i halvtimman hela natten och kunde inte slappna av. Hoppas det går bättre att sova inatt.

Istället för att plugga streck-tittar jag på Greys Anatomy som jag precis fått upp ögonen för. Galet bra ju. Är inne på femte avsnittet på första säsongen. Funderar på om jag borde lägga mig istället. Kanske är värt?

Sova länge och vara utvilad imorn för då skall här storstädas! & julpyntas. Och sämst av allt så ska det tvätas! Men sånt behövs göras, så det är bara att bita i det sura äpplet. Städa är dock kul för man ser verkligen när man gör framsteg. Tvätta är det värre med, är nog det värsta jag vet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: