J E N N I F E R

Inget går vägen idag

Kategori: Right now

Vad är det här för en dålig dag?

Hade strömavbrott när jag vaknade så jag kunde inte duscha, hade ju inte överlevt kylan med blött hår eftersom jag inte hade kunnat blåsa det. Dessutom fick jag ingen frukost eftersom ingen hade ström. Därefter kommer jag nästan försent till jobbet eftersom allt tog såååå mycket längre tid i mörkret. Då hann jag inte köpa frukost heller. Sen har jag bara fått jobbiga kunder som har problem och fått ringa runt 20 olika avdelningar för att få något löst. Och nu hade jag ett samtal på en halvtimma och då missade jag min rast så klockan vips blev jättemycket så nu är det ingen idé att köpa mat heller för det är mindre än 2 timmar till lunch.

DUMMA DAG!!!

och så har jag glömt såsen till min mat idag.. baaaaajs!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: