J E N N I F E R

Den perfekta helgen

Kategori: Right now

Den här helgen har jag storslagna planer och jag har en känsla utav att det kommer att bli en underbar helg. Jag tänkte se till att hinna med allt man ska göra en helg - den perfekta helgen skall det bli. Inte en sekund tvekar jag på att det inte kommer bli så.

Hittills har jag hunnit med att:
- Äta en trerätters fantastiskt god middag på El Corazon med underbara arbetskamrater (de bästa!!)
- Baka kärleksmums
- Mysa framför teven med tända ljus

Och jag planerar att:
- Umgås med min fina familj
- Sola en sväng
- Fördrinkar med Sannegull (+ middag?!)
- Sova!!!
- Fira Malin med en pangkväll och dans halva natten
- Myssöndag med Solsidan, gos och kärleksmums

Tror ni jag lyckas med min panghelg?
Jag tänkte börja den med att läsa min grymmebra bok och titta på På spåret. Man får ju gå in helhjärtat från start för att lyckas va! GODNATTEN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: