J E N N I F E R

The new look

Kategori: Bloggen

Jag borde verkligen sova nu. Vill vara så frisk som möjligt imorgon eftersom jag SKA jobba. Jag tänker inte vara sjuk. Jag hatar det sååååååååå...

Idag är det enda jag har gjort att ligga i sängen och fixa bloggen. Men jag är sjukt nöjd!
Vad tycker ni?

Det är dock en himla massa småsaker kvar att pilla med. Lite länkar som inte leder någonvart & inte funkar. Och någon bild här och var som ska bytas ut. Kommentarssidan har jag inte ens börjat med och sådär.

Det tar inte lite tid kan jag säga.
Men jag har hunnit kolla på ALLA(!!) avsnitt av Glee som har kommit ut också. Vilket innebär 12 stycken när det som jag ser på nu är slut. Dessutom senaste GG, HIMYM och Big Bang Theory.
Förstår ni segheten med att ligga hemma sjuk?


Nu är det himla dags att stänga av msn, photoshop och internet. Knäppa igång sista avsnittet Glee och försöka nana. Puss på er ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: