J E N N I F E R

Nightynight

Kategori: Right now

Varje dag är inte en bra dag. Vaknade upp med kasst humör och var beredd på en skitdag. Dock blev jag plötsligt på världsbra humör efter jag hade klippt mig och första timman på jobbet (på grund av kaffet kanske...) men sedan dog det. Bara massa tråkiga motgångar, trötthet och annat. Har längtat hem hela dagen! Jag måste säga att ibland är det sämst att vara tjej - PMS och humörsvängningar borde ingen få ha.

Dagens höjdpunkt är ändå att jag pratat med fina Alex en stund. Han ska åka ut på båt heeeeela sommarn vilket känns tråkigt! Inte för att jag träffar honom otherwise heller eftersom han bor i Kalmar, but anyways.
Det livade upp min dag aningens ändå!

Får ta och sova nu och vakna upp till en fin dag imorgon. Fredag och massvis av kul planerat i helgen! :)
Godnatt och sovgott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: