J E N N I F E R

Semesteeeeeeeeeeeeeeer!

Kategori: Right now

Nu har jag semester!
Bara fem dagar men just nu är det lika underbart som en vecka. Man hinner njuta och ändå inte bli uttråkad. Perfekt känner jag när det dessutom ska bli helt fantastiskt väder resten utav veckan. Det klagar man ju inte ett dugg på!

Har hunnit sola ett par minuter nu och tänkte hoppa in i duschen för ikväll blir det lite bio.
Synd bara att det är så fint väder, men det tar jag ju vara på imorgon när jag ska grilla vid Härlanda.
Livet funkar. Det känns helt sjukt bra. Nästan för bra. Men det är ju så sommaren ska vara!


Kommentarer

  • Anna säger:

    Ha en bra semester, njut!! Kram Anna

    2010-06-29 | 21:02:15
    Bloggadress: http://peakanna.blogg.se/
  • Anonym säger:

    åh skönt med semester! Jag kommer hem imorgon... Vi måste ses snart :)

    2010-06-30 | 21:48:35

Kommentera inlägget här: