J E N N I F E R

Älskar idag!

Kategori: Right now

Jag har kollat på fotboll idag - DET är galet. Inget som jag kunde vänta mig utav mig själv ens.
Och minst av allt kunde jag väl vänta mig att det var kul och att jag skulle tycka det var spännande.

Förutom att titta på fotboll har jag färgat Sannes hår, solat, gått en sväng på stan och grillat och myst på altanen med Sanne + familj. Det låter väl som en toppenkväll? Själva dagen har ju vart rätt så fin också. Mötet spenderades ute i solen och smaskig lunch på Lilla Juliens. Ååååh vad jag gillar denna dagen!

Nu ska jag krypa ner under täcket och titta på SATC tills jag sussar sött. Vilket inte kommer dröja många minuter känner jag. Helt underbart är det förövrigt att jag är ledig resten utav veckan! Känns helt underbart med långhelg! Vad som händer då kan jag berätta imorgon. Det orkar jag inte nu :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: