J E N N I F E R

12 timmar jobb

Kategori: Right now

Det är ett halvt dygn av jobbande och det är precis vad jag gjort idag. Mitt huvud vill inte vara med längre känns det som. Det gav upp runt fem när jag egentligen skulle slutat!

Men om man ska se det positiva med dagen så har jag faktiskt haft riktigt kul. Jag har även slagit mitt egna säljrekord. Dessutom har jag ätit lunch ute i värmen. Och innan jag åkte hem hann jag med en glass i solen med Simon.

Nu ligger jag i sängen och tycker det är sjukt skönt att dagen ändå är över och att jag har sovmorgon imorn. Ska kolla på Sex and the city och sova tidigt ikväll :) Det är jag sjukt nöjd med ändå!

Kommentarer

  • Marika säger:

    Hur kommer det sig att du jobbat så länge? Och får man verkligen arbeta så länge på en dag?

    2010-06-03 | 14:24:52
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/ickamicka

Kommentera inlägget här: