J E N N I F E R

Hjärtat rusar, pulsen slår

Kategori: Right now

Jag har haft en galet bra kväll. Kanonkul minst sagt. Ångrar inte en sekund att jag tillslut åkte på grillkvällen alltså. Så mycket skratt, goda grillspett (moi hade gjort dom!) och lite tjusiga wakeboard-trix. Nästa gång ska jag lära mig att åka alltså. Såg himla skoooj ut!

BTW! Vet ni vad det första jag gjorde på semestern var? Jo, jag gick och gymmade kl 8 på morgonen. Bravo va?!
Känner dock hur mycket träningsvärk jag kommer ha imorgon. Är liksom alldeles stel just nu.

Tänkte borsta tänderna och krypa ned under täcket och njuta över att den första semesterdagen vart så underbar. Sedan ska jag ta tag i nästa dag och hoppas på att alla semesterdagar blir minst lika bra. Men det är inget snack om den saken.

Helt grymt bra känns allting nu. Flytten - jobbet - semestern - livet - London - framtiden ♥♥♥ nice! Jag gillar läget helt enkelt. Det finns inget bättre än precis innan något bra/kul/nytt/spännande som man längtat efter - väl skall ske!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: