J E N N I F E R

Twilight

Kategori: Right now

Sitter och tittar på Twilight just nu med Sanne och har en brasa tänd. MYSIGT!
Helt perfekt sysselsättning en seg fredagskväll ;)


Imorgon blir det mys på stan eller i Alingsås, vet inte riktigt vad som blir...
Antagligen Götet eftersom jag måste till Tidpunkten och fixa nytt tågkort. För jag min idiot lyck Det känns ju helt underbart att varken få köra bil, åka tåg, köpa något eller ringa någon.ades få mitt stulet igår. Tillsammans med körkort, bankkort och mobilen. Det var det enda negativa med den här nyårsaftonen.

Men jag är positiv -- det kan ju i varje fall inte bli värre under 2010!

Kommentarer

  • dale04 säger:

    Twilight är nog den absolut sämsta filmen jag någonsin sett. Lyckades slumra till flera gånger under tiden.

    2010-01-02 | 04:16:21
  • Jennifer säger:

    Men daniel! Den är söt :) men jag är ju inte någon besatt liten fjortis... har bara sett den 3-4 gånger ;)

    2010-01-02 | 10:25:32
    Bloggadress: http://eightnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: