J E N N I F E R

I've got a feeling...

Kategori: Right now

Åååh, nu är det knappt 1 ynka timmar till helg! Den känslan är underbar. Ännu bättre i och med att det är första gången på 3 veckor som jag är ledig 2 dagar i streck. Helt sjukt skööööönt!

Direkt efter jobbet idag bär det av till Valhalla för att simma + sola tillsammans med Jeanine och Carro. Sedan ska vi shoppa lite present och därefter blir det pyjamasparty. Då kommer även söta Malin dyka upp.
(Haha, kul att jag i princip kan länka till ALLA vänner... blogga är populärt!)

Imorgon har jag fulltupp också! Åka skridskor och fika tillsammans med Mia, hennes pojkvän och någon vän till honom. Efter det är det gökboet och antagligen middag på kvällen för att fira Johan som fyllt år. Sen ska jag äntligenäntligenäntligen får sova lite för på söndag är det bara mys hemma och kalas för Pappa! :)

Jag älskar att ha saker för mig & inte bara sitta hemma. Men jisses, det börjar bli för mycket nästan...
Ska nog börja säga nej ibland!

Nu ska jag kämpa som en idiot med jobbandet så att jag kan njuta sen! :D KRAM!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: