J E N N I F E R

I want to say goodnight...

Kategori: Right now

Usch vad trött jag var helt plötsligt!
Det var först nu när jag kom till jobbet som jag kände hur stört trött jag är idag. Jag har ju sovit länge tillochmed... hyfsat iaf! Halv elva (somnade MITT I paradise hotel, seeegt!) till sex, alltså 7-8 timmar. Vill piggna till, men jag funderar på om det är värt att ta en kopp äckel-kaffe eller om jag ska ha kvar fräscha tandkrämssmaken i munnen :D

Jag får nog prioritera kaffet. För strax ska jag börja svara på trevliga kunders oerhört givande frågor.
Jag intalar mig att det är så, så funkar det bättre liksom ;)


Kommentarer

  • hemlig beundrare säger:

    nu får du städa bort julen , de är tjugondagknut.



    ps... du är söt , dejt ?

    2010-01-13 | 23:53:28

Kommentera inlägget här: