J E N N I F E R

Bastards

Kategori: About me

Jag har haft en helt nice dag!
Det bästa va träningen :D Det va skoj och jag kände mig sjukt duktig efteråt. Det måste göras om verkligen. Men jag gillar inte dedär med att det är massa folk som tränar. Jag vill va själv liksom! Så de va perfekt idag, slapp alla människor omkring. Det hade vart värt att ha sitt eget lilla gym hemma!!
Nu hoppas jag bara på störd träningsvärk imorgon så att man vet att det hjälpte något liksom ;)

Sen drog vi hem, lagade tacos och kikade på Inglorius Bastards. Som jag tyckte var riktigt bra faktiskt. Så bra att jag höll mig vaken genom en hel film. Det händer inte särskilt ofta faktiskt - Micke somnade och inte jag!!

Förövrigt har jag frusit fötterna av mig ett par gånger om.
Note to self: gå inte ut i converse när snön når dig halvvägs till knäna & tåget är 25 minuter sent!


På tal om ingenting så såg jag den här bilden på Gizmolinas blogg, nice words!

Kommentarer

  • dale04 säger:

    Sån frisyr då? Något du ska pröva på?

    2010-01-07 | 08:51:42

Kommentera inlägget här: