J E N N I F E R

Atchoooooooooo

Kategori: Right now

Åh vad sjukheten är tråkig...........................

Jag har kollat på HIMYM, GossipGirl, lite Scrubs, Vänner och filmen The Box. Den var förresten rätt så bra :) Sedan har jag pratat med Krille någon timma typ, min lille bonne! Jag satt i solen i typ 5 minuter förut också :D lite sol förtjänar man, hur kasst man än mår. Frisk luft är ju bra!!!
Men sen höll jag dock på att brinna upp och det var ändå inte skönt.

Nu funderar jag på om jag ska kolla lite gullig film, sån överdrivet söt gulligullfjårtiz-film som jag och Sanne brukar gilla!! Dessutom har jag redan sett den med henne, men kommer knappt ihåg den - Raise your voice!

Förresten, har hittat en sjukt skön tjej som har en YouTube-kanal. iJustine heter hon, så jäkla mycket energi att man blir helt lycklig. Man vill själv dansa i Apple-butiken och göra en massa roliga covers!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: