J E N N I F E R

Refreshment (stavning?!)

Kategori: Tänkvärt

Tänk på det, nivet, skapa er egen lycka! ;)


Jag börjar må bättre - ängligen. Öronontet är det enda som verkar hålla i sig... Men det kan man leva med, jag orkar jobba imorn! Wihoo! Jag är trött på att sitta hemma ensam, oduschad och ofräsch, med datorn i knäet. Det är inte min grej! Så som sagt, jobb imorgon, vi får väl hoppas att jag inte får någon kund som skriker mig i örat. Det är väl det enda som hade vart jobbigt!

Nu sitter jag i sängen, med någon slags ansiktsmask som luktar klor! Kan det vara bra?
Dock sa förpackningen att det var aloe vera, så jag antar att man får lita på den. Men om jag ser ut som ett freak imorgon, så vet ni varför kära vänner! Förövrigt har jag duschat också. Något som jag inte har gjort sedan jag jobbade senast, men det är okej när man är sjuk. Faktiskt! Så jäkla skönt att duscha när man inte gjort det på länge iaf!!!!

Antagligen är det lite afterwork imorgon... Det blir nog nice om jag orkar hänga på!

Tänkte ta och kolla klart på en väldigt söt film, The Ugly Truth..! Me like!
Puss på er ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: