J E N N I F E R

Love Actually

Kategori: Right now

Nu har jag en hög säng! Jag känner mig som en prinsessa verkligen! Hihi, nu fattas bara mina ascoola leopardmönstrade sängkläder som jag skickat efter från H&M så kommer min säng vara äckligt grym :D

Jag tänkte faktiskt stoppa ner mig under täcket och sova tidigt ikväll. Är i stort behov av sömn så det känns rtt smart. Tänkte slötitta lite Love Actually också. Så himla söt film!


Imorgon blir det stan med Sanne på förmiddagen. Först ska vi äta frukost och mysa på café. Därefter blir det massvis med shopping. Jag behöver så himla mycket saker! Blir nog en del påsar att släpa på skulle jag tro... ;)

Kommentarer

  • Monki säger:

    Jag kollar också Love actually ♥ Man blir så glad :D

    2009-10-25 | 22:22:12
    Bloggadress: http://emitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: