J E N N I F E R

HAPPYFACE!!!

Kategori: Roligheter


Jag ska vara positiv. Det är så himla kul när saker och ting är kul!
Idag har vart en underbar dag. Kul på jobbet först, sedan träffat Sanne och käkat chokladbollar (eller chokladboll om man ska vara noga, vi bakade helt enkelt varsin stor boll!) & myst med film. Coyote Ugly, söt som tusan!

Vi har också gjort en deal: inte en endaste godisbit från och med idag - i 1 månad framåt!
Tror ni vi fixar det?

Jag har även internetshoppat lite. Var ju tvungen att fira att jag tydligen är guldkund på H&M nuförtiden. 1000kr presentcheckar fick jag idag! Förstår ni lyckan?! Firade dethela med en paljettbikini som jag gluttat på hela långa sommaren.
Tyckte att jag var värd den för Egyptenresan! 1½ vecka kvar!!!!!!!!!

Imorgon är det jobb på dagen och på kvällen tänkte jag sola. Fräscha till hela mig och börja på en nystart liksom. Kanske har fått en lägenhet på kroken också. I Lerum är den, men vadfasen! Kul som bara den i alla fall! Håll tummarna ;)

Nuuuu ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Fin blogg du har :)

    2009-10-20 | 18:51:31
    Bloggadress: http://chickity.blogg.se/
  • Carro säger:

    hej :) Läste en kommentar från dig i Egoinas blogg,(när hon&jimmy precis hade gjort slut) Jag och min "pojkvän" gjorde slut i måndags, känns fortfarande ofattbart. Jag vet att jag måste gå vidare, men vi var tsm i 1 år nästan :( Läste att samma sak hade hänt dig nästan :(

    Kram på dig :)

    2009-10-22 | 10:53:35
    Bloggadress: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här: