J E N N I F E R

Godmorgon lördag!

Kategori: Right now

Nu är jag uppe! Tidigt och bra... eller inte!
Jag var tvungen att jobba idag, 5 timmars övertid var tvingande för alla som var vikarier. Inte så kul att jag fick veta det typ igår. Men som tur var hade Emma skvallrat. Eller ja, jag hade läst hennes blogg ;) Så jag kunde ju gissa mig till det!

Igår var en väldans trevlig kväll med finna vänner från jobbet! På ett ställe som hette Bliss, det gillar jag!
Jag, Anders, Arvid, Sofia & hennes kompis Ingrid, som jag kände igen så jäkla mycket!! Vet inte vartifrån, men något var det i vart fall för hon kände igen mig också. & sen kom massor av Anders kompisar också!

Jag åkte dock hem redan klockan 22 (duktigt!!) & det är jag väldigt glad över idag för jag mår lite sämre igen. Det hade nog vart värre annars! Hursomhaver, jag ska strax packa ihop min Elle-tidning, take-away-termosmugg (som idag innehåller the istället för latte..) & sätta mig i bilen påväg till da Telia!

Later! ♥

PS. Fan vad trött jag är på min blogg förresten. Trött på tråkiga inlägg. Trött på ful design. Trött på hela tråkigheten! Men nu har jag inte något Photoshop så jag kan inte göra om den... Får väl försöka göra det imorgon perhaps! DS.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Jobbigt att vara sjuk :/ Fast i det här höstrusket är det nästan skönt att vara hemma och inne!

    Med mig är det mesta bra, jag pluggar igen, på Handels nu, Juristprogrammet. Du är kvar på Telia? Skulle det bli något plugg för din del? Kramar!

    2009-10-03 | 14:03:15
    Bloggadress: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här: