J E N N I F E R

Inte min dag

Kategori: Right now

Idag har verkligen inte vart min dag. Verkligen vad enda liten småsak har gått emot mig och kunder har vart både arga och elaka. Jag vet att man inte ska säga så kanske, vissa grejer förstår jag att man är arg för, men herregud vilka svin vissa kan vara rent ut sagt. Man blir riktigt trött på hur människor beter sig ibland! Nu är det ingen speciell jag pratar om - utan rent allmänt.

Hursomhelst så sitter jag här nu och tar det lugnt. Känner mig hungrig men har absolut ingen ork eller lust att laga något. Orkar inte helt enkelt.

Är mest stressad för den här veckan! Jag ska på 3 studenter och måste hinna köpa en klänning + matchande skor till Sannes student på fredag. Dessutom jobbar jag mån-fre och slutar som tidigast kl 18. Vilket gör det svårt att gå på studentmottagningar kl 16 och hinna köpa klänning innan affärerna stänger.

Vet inte hur jag ska hinna egentligen. Får kolla en kvart innan jobbet imorgon typ. Och hoppas jag hittar världens drömklänning på rea! Håll tummarna ;)

Nu ska jag sluta klaga över mitt liv och lägga mig i sängen med en rad chokl

Kommentarer


Kommentera inlägget här: