J E N N I F E R

Right round

Kategori: Right now


Flo Rida
- Right Round

You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down

Jag, som alla andra har fastnat för den här låten! Den är grym =) Har laddat hem den och massa andra låtar ikväll, tänkte att jag skulle uppdatera iPhonen med lite musik. Har knappt haft några låtar i den sen jag fick den. Så nu är det ändå dags! Dock har jag en himla massa filmklipp... Spenderar hela tågresorna med att titta på How I met your mother. Därav det grymma citatet som jag mobilbloggade med förut! Barney Stinson säger stört mycket kul!

Dock är det andra gången jag ser avsnitten nu. Känner att jag behöver uppdatera mig och följa en ny serie ett tag.
Någon som har ett förslag?

Jag har inom några månader kollat på (i princip) alla avsnitt av Scrubs, How I met your mother och Sex and the city. Vet inte riktigt vad som står näst på tur. Desperate Housewives funderar jag på. Har aldrig sett ett endaste avsnitt faktiskt. Eller kanske One tree hill, har knappt sett några där heller. Eller Gilmore Girls. Det följde jag på teve ett tag, men sen började jag jobba och är aldrig hemma när det går längre!

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Den är bra i chipmunkverision! :)

    2009-03-04 | 22:45:44
    Bloggadress: http://caffeineaddict.blogg.se/
  • Marika säger:

    Kan rekommendera Californication. Med David Duchovney (stavning?) :)

    2009-03-05 | 08:58:59

Kommentera inlägget här: