J E N N I F E R

It's a date!

Kategori: Roligheter

Fick precis ett samtal från min körskola...
Det är bokat nu!!! =D
Halkan, uppkörningen och en sjutusan massa körlektioner dessförinnan. Mestadels dubbellektioner vilket är toppen!

Jag har dock inga jättestora förhoppningar om att jag kommer klara allting så fort. Jag hinner ju aldrig köra hemma... Får väl hoppas att jag har en bra dag när jag kör upp helt enkelt! Har ju i princip 2 uppkörningar, en för körskolan och en riktig. Jag är ofta sån att jag stressar upp mig och så går det pissdåligt. Så jag är ganska beredd på att jag kommer få lägga lite av sommaren på att plugga om teorin och göra en ny uppkörning.
Teorin är ju superlätt, jag är inte orolig för att jag ska missa om jag skulle göra om den igen. Men det är liksom bara jobbigt att plugga på det på nytt!

Men det närmar sig med stormsteg i varje fall...!

Kommentarer

  • Sanne säger:

    Ååååååååh lääääskigt!! ;) Då lär du få körkort innan mig iaf ;)

    2009-03-06 | 07:33:37
    Bloggadress: http://sannekrulltott.blogg.se/

Kommentera inlägget här: