J E N N I F E R

Framtid och grejer

Kategori: Roligheter

Jag har faktiskt kommit på vad jag vill göra med mitt liv. Och shit vad nöjd jag är!

Jag vill plugga till antingen Webmaster eller Webredaktör. Visst låter det spännande?! Jag tror nog det är min grej!!!

Men frågan är om jag vill plugga på distans eller inte. Webmaster är endast distans, men den andra är valfritt. När man läser om dom är det i princip samma sak man gör och ungefär samma kurser man läser. Webmaster är på Högskolan i Väst och Webredaktör är i Borås.

Jag vill ju inte flytta till någon av ställena, jag vill helst bo i Göteborg. Så då är ju frågan hur många föreläsningar man måste/ska gå på i Borås i så fall... Någon eller ett par i veckan är ju inga problem, men om det är varje dag mellan 8 och 16 så är det ju inte så kul. Då måste man ju i princip bo där. Annars kommer all tid gå till att pendla!

Men jag ska kika runt lite till. Det kanske finns andra utbildningar också. Men det finns inget alls i Göteborg. Dom verkar inte ha satsat på det alls vilket är lite tråkigt.. =(

Nu ska jag dock gå från datorn en stund. Jag får stört ont i huvudet av att bara sitta här!

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Ja, låter riktigt spännande! Lycka till! :)

    2009-03-18 | 13:13:16
    Bloggadress: http://caffeineaddict.blogg.se/
  • Sanne säger:

    Vad kul det låter :) Tror att du skulle passa som det :D fortfarande sjuk eller? :( <3<3

    2009-03-18 | 14:27:44
    Bloggadress: http://sannekrulltott.blogg.se/
  • Denise säger:

    ååh det tror jag att du skulle passa jättebra som! :D Lycka till! (jag funderar också på högskolan i borås, och dessutom, om dom där yrkena är typ samma som webbdesigner..så kommer du nog å tröttna;) jag har gjort det iaf.. )

    2009-03-18 | 16:37:15

Kommentera inlägget här: