J E N N I F E R

White christmas

Kategori: Right now

O så var det måndag igen!
Trött som sjutton sitter jag i sängen, kollar på nyheter och äter frukost.

Har suttit och lurat på vad jag ska ha på mig idag en bra stund. Jag hatar sådana dagar när det inte är sådär självklart. Nu har jag på mig en klänning med paljetter. Känner mig finfin, lite för fin för jobb egentligen. Men det är så himla sköna kläder att det är värt det. Jag hatar jeans... Det är liksom inte min grej! Dubbla strumpbyxor blev det idag!! & knästrumpor ;)



SNÖ
är det idag också! Jag älskar det, hela världen blir liksom lite mer underbar när det ligger snö på marken. Det är roligare att gå till jobbet. Det är roligare att titta ut. Julafton blir roligare. Man får mer julkänsla. I love it!
& enligt tv4-meterologen så kommer det snöa två dagar i sträck!
Ooooch på julafton blir det moln och nollgradigt = SNÖ PÅ JULAFTON! <3

Nu blir det till att göra ordning mig! Ha en grym dag, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: