J E N N I F E R

Telia commercial

Kategori: Roligheter

Bara för att jag inte jobbar, så betyder det inte att jag inte tänker på jobbet lite. Så jag youtubade "Telia" och fick fatt på en himla kul reklamfilm som jag inte sett förr.

Check it out


Nu ska jag upp och hoppa för jag ska kika på luciatåg. Längtar redan tillbaka till varma sängen, men min syster ska lussa & jag om någon behöver skaffa lite julkänsla för den är fortfarande likamed noll i år.

GODMORGON FÖRRESTEN! Ha en bra dag alla ni söta som ska jobba
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3CkQyOUjeAQ&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3CkQyOUjeAQ&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

Kommentarer


Kommentera inlägget här: