J E N N I F E R

Snoozedag

Kategori: Right now

Idag är jag så satans trött att jag inte vet om jag kommer att orka sitta upp hela dagen. Sjukheten sitter fortfarande i känns det som. Tung i huvudet är jag. Men nej, jag vill INTE vara hemma. Tror inte jag smittar direkt så, det har ju gått så många dagar.

Imorse snoozade jag tillochmed. Jag gör aldrig det. Vaknar alltid till direkt när klockan ringer. Alldeles för lätt. Som till exempel i helgen vaknade jag av att Sanne skickade sms, fastän ljudet var av och mobilen låg på laddning på andra sidan rummet. Hehehe, helt sjukt.
Kom precis på att mitt i snoozandet ringde Johan. Minns inte ens vad han sa. Eller vad jag sa för den delen. Får nog ringa sen och kolla - HAHA!

Har inte ens börjat jobba för dagen. Alldeles strax börjar jag. Men det är en rätt go dag om jag får ha kvar schemat som det är just nu ;)



Här äter jag!! Har inga bilder på jobbet, så jag plockade en random på fejs!
(lite demonögon som vanligt...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: