J E N N I F E R

Julstressen?

Kategori: Right now

Idag ska här fixas som bara den! Jag har massvis med saker att göra.

- Städa för här ser ut som stryk! CHECK!
- Slå in julklappar
CHECK!
- Sola solarium
CHECK!
- Träffa Sanne & ha filmkväll
- Göra marsipanfigurer
- Fixa lilla Malins blogg vill jag hinna också


Stress på den här dagen känner jag! Lika bra att hoppa upp ur sängen och börja städa, för det är det tråkigaste. Utan tvekan. Jag får sätta på lite musik att hoppa runt till - julmusik ofc!!!

Höres senare! ♥

Kommentarer

  • Morsing säger:

    Vad duktig du är på designer Jenni, nya designen är verkligen jättefin!



    En aning stressigt här nere i Frankrike också, men dagar som den jag har haft idag är riktigt trevliga. Känns lite tråkigt att missa julafton hemma dock, men nyår blir nog grymt.



    Vad har du för nyårsplaner då? Kramar!

    2009-12-20 | 14:41:58
    Bloggadress: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här: