J E N N I F E R

Gäsp!

Kategori: Right now

Hehehe. Jag känner mig blåst. Vetni, jag lyckades precis låsa ute mig från datorn! Fick ringa en supportkille (som troligtvis tyckte att jag var rätt korkad) för att be honom låsa upp datorn och ge mig nytt lösenord. Men det är inte lätt när man fick byta massor av lösenord idag. Hur ska man komma ihåg allihopa?

Jag tror virrigheten beror på att jag är trött idag. Sitter bara och gäspar, HELA tiden. Tog mig en kopp äckelkaffe nu från automaten så får vi hoppas jag blir piggare.

Förövrigt har jag förlagt mitt rikskupongshäfte. Det tar aldrig slut på det roliga.

Idag ska jag jobba, sen måste jag komma ihåg att hämta ut bilderna från Egypten. Framkallade undervattensbilder för typ 3 veckor sedan, som jag glömt att hämta sedan dess. Därefter pallrar jag mig vidare till Emanuel för idag ska det målas. Och imorn har jag sovmorgon och det är jag nöjd med!
Nu måste jag fortsätta jobba för rasten är slut, ha en grym dag hörrni! ♥


TAGGADE TJEJOR PÅ BSB

Kommentarer


Kommentera inlägget här: