J E N N I F E R

En trött måndag...

Kategori: Right now

Godmorgon, höll jag på att skriva...
Men den här morgonen har gått fort och det är inget att klaga på! Jag trodde den här dagen skulle bli riktigt hemsk eftersom jag var hängig imorse när jag vaknade. Jag vill verkligen inte ligga hemma. Det är ju så jäkla tråkigt. Så jag tog en Ipren och pallrade mig snällt iväg till jobbet.
Kan hända att det bara är för att jag sovit så lite i helgen ;) Men det var det värt!!!

Vi hade sjukt kul i Stockholmet alltså.
Kan berätta om det senare. Min rast är änna slut nu så jag måste återgå till att hjälpa kunder!

Ikväll blir det MYSMÅNDAG med Sanne & det ska bli grymt!
Dessförinnan är det dags för lägenhetsvisningen. Håll tummarna för att den blir av idag nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: