J E N N I F E R

Biokväll ♥

Kategori: Right now

Jag har haft ett par grymma dagar nu. Jag älskar att vara ledig! Det är så himla underbart att inte ha ett schema att följa. Det börjar lida mot sitt slut, men det är en fin ledig dag kvar. Den ska spenderas på IKEA! Eller en viss del av den åtminstone. Har massa små prylar som behöver införskaffas för flytten.

Det börjar närma sig. Med räcerfart... Shit vad fort tiden går! Det är nästan lite läskigt.
Jag insåg när jag tänkte efter, att jag aldrig, någonsin, har sovit ensam. Vare sig hemma eller någon annanstans en hel natt. Visst har jag somnat själv eller vaknat själv - men inte samma natt!

Ikväll var jag på bio, en skönt nice kväll :)
Göta kanal 3 såg vi och den var mysig. Nu ligger jag på sängen och kollar på Clueless. Gullig film!!
Pusspåer ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: