J E N N I F E R

Tonights gonna be a good night

Kategori: Right now

Det här blir en grym helg, som alltid!

Igår tänkte jag bara vara hemma en kväll, men planerna ändrades när jag bestämde att åka in till stan och fika en sväng. Så jättemycket fikande blev det inte! Lite glögg hemma hos Emanuel och sen en sväng runt stan. Vi kollade på juldekorationerna, kikade i butiker och tänkte åka skridskor. Men dom hann stänga :( skittråkigt!
Till sist blev det i varje fall lite the och varm choklad på ett litet café.


Idag blir det nääästan samma upplägg. Bio och fika! Idag blir det varm choklad med grädde för mig, så himla gott ju!
& jag ska ha min grymma pälsmössa på mig! Bara för att jag känner för det :D haha...
Fast jag kommer nog frysa ihjäl för jag tänkte ha skinnjacka på mig! Men vi ska ju inte vara ute så mycket så det är nemas problemas!

Kommentarer

  • dale04 säger:

    Är det Piff och Puff du har på huvudet?

    2009-12-19 | 22:27:47

Kommentera inlägget här: