J E N N I F E R

25 frågor om mig

Kategori: About me

1. Hur gammal är du om fem år?
Jag har precis fyllt 25 då, det känns som en hel evighet dit - men det är det väl inte riktigt...

2. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Tja, 8 minus ute nu:S När slutar du idag? Puss
"

3. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag är hyfsat sms-freak! Men jag gillar att prata med folk när det är något viktigare.

4. Vilken är din favoritplats?
En strand vid havet där solen skiner vid

5. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Då är jag 30... Hm, då skulle jag vilja ha en man eller sambo - bo i ett hus någonstans vid havet och kanske ha en liten bebbe på g!

6. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Jag tror det var ett Vänneravsnitt som jag såg för en stund sedan ;)

7. Hur många landskap har du bott i?
Ett, eller en del av Göteborg ligger väl i Halland? Kanske 2 isåfall

8. Är du social?
Yesbox, en prataglad person är jag minst sagt!

9. Tycker du om kaffe?
Lite, om det är kaffe latte

10. Vad dricker du till frukost?
Apelsinjuice för det mestaste, ibland en kopp kaffe också...

11. Tycker du om att mysa/kela?
I love it!!

12. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej inte direkt, men jag vet en bekant ;)

13. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet utan tvekan!!

14. Vad har du för ringsignal?
Don't bring flowers after I'm dead

15. Flirtar du mycket?
Hm, jag har aldrig tänkt på det, men jag tror nog att jag gör det. Inte medvetet, men jag tror att jag är sån helt enkelt!

16. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix FM i believe, eller om jag tittade på The Voice kanske

17. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Vi hade en jättego gubbe som mattelärare, Lennart och en superduktig och gullig svenskalärare, Kajsa. Någon av dom var det!

18. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Någon vecka knappt, gillar inte tält så värst mycket.. Om de ska vara får det åtminstone vara husvagn!!

19. Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Nej jag tror inte det faktiskt. Jag gillar saker och ting som det är just nu..

20. Vill du säga förlåt till någon?
Jag har vart ganska snäll på det senaste, så jag tror inte det är någon speciell just nu...

21. Varför bloggar du?
För att jag gillar att kunna se tillbaks och minnas. Kolla på bilder och se hur jag kände, tänkte och var då jag skrev det!
22. Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Haha what?! Jomen jag är nog hyfsat harmonisk om man kan vara det

23. Hur ser folk dig?
Som en go och glad liten brud! Nej jag vet inte, jag deppar inte så ofta och jag är positiv till det mesta typ

24. Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Något totalt oväntat som att ställa mig upp och sjunga på tåget eller nåt sådant

25. Har du någon dold talang?
Jag kan rulla tungan, jag är rätt händig (kan måla, tapetsera, lägga tak, kakal, bygga ihop tekniska grejer och sådär) och jag är grym på att komma ihåg siffror och andra totalt onödiga saker man inte behöver minnas (som tillexempel vad folk hade på sig första dagen i gymnasiet...)


I Egypten i höstas :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: