J E N N I F E R

Solen skiner men jag ligger nerbäddad

Kategori: Right now

Vädret är fint, det är varmt, solen skiner och jättehärligt! Men jag måste ligga här, nedbäddad i mörkret. Orkar inte göra något. Våren och sommaren måste nog ändå vara den värsta tiden att vara sjuk på...

Jag tänkte ta en tablett så att jag piggnar till lite. Så kanske jag kan sitta i solen på balkongen en stund =)
Problemet är det att jag har ont i kroppen, i nacken och lederna liksom, är sådär jobbigt sjuk när det är tungt att röra sig och man inte kan varken sitta eller ligga på något skönt sätt.

Just nu ligger jag och tittar på House på tv, har kopplat datorn till teven så att jag slipper ha den i knät.
Funderar på att gå och köpa mer glass om jag orkar sen. Det är så himla gott för halsen! Och Coop är ju inte så himla långt bort =)

Nu ska jag ta en tablett och när den har börjat verka ska jag bloggdesigna lite. Jag vill ha vår/sommar på bloggen också!
Hoppas ni har en lite bättre dag än vad jag har nu, kram&puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: