J E N N I F E R

Duktiga jag

Kategori: Right now

Nu har jag vart duktig! Har diskat, handlat och lagat hälften av maten =) Tacos blir det och det ska bli himla mums! Vi äter inga grönsaker, så det är dags för det idag. Borde väl köpa lite frukt och såna saker också. Det får bli nästa gång vi handlar. Sen så måste man ju äta upp dem eftersom man har lagt pengar på det! Haha!

När Totte kommer om en stund får han fixa resten av maten. Hans tur! ;)

Jag har hunnit prata med Sanne i telefonen ett bra tag och det kändes himla bra. Mysigt att prata -- men vi ses alltför sällan!
I samma sekund som vi la på så ringde min kära mamma. Känner att jag saknar allt hemma så jag ska nog åka hem lite i helgen! Det går jättebra att bo själv, men jag gillar hemma massor också.

Får se om jag åker på fredag eller lördag. Totte den fisen ska ju ändåså jobba så jag kan ju passa på!
Nu kom Totte så nu får vi äta snart! Puss&kram!

Kommentarer

  • Sanne säger:

    Jag tror att vi är på bättringsvägen, precis som din bloggning. Men tänk i sommar, när du och jag har körkort, när jag inte har någon skola att tänka på mer! Då kan vi träffas och prata, typ varje dag :D:D!

    2009-04-22 | 21:44:08
    Bloggadress: http://sannekrulltott.blogg.se/
  • Sanne säger:

    Just det ja, du vet ju vilken dag jag vill att du ska åka hem :) lööööördag :):D

    2009-04-22 | 21:44:41
    Bloggadress: http://sannekrulltott.blogg.se/
  • Lovisa säger:

    Tacos går alltid hem! :)

    2009-04-22 | 22:51:41
    Bloggadress: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här: