J E N N I F E R

Regnig söndag!

Kategori: Right now

Morn!
Idag ska jag till Lager157 med mina onda öron. Det stog mellan det och att åka till doktorn... Haha. Men eftersom det blev liiiiite bättre sen igår så shoppar jag!

Får åka med Patrik in till stan, visst är han underbar? Slipper ta tåget och betala massa kuponger. Så sjukt snål är jag va!! Ska faktiskt snåla sen också, inte handla för massa pengar. Vill ju göra det när jag är i tunisien, väskor och sånt! Men nej, nu ska jag faktiskt åka!

Och förövrigt regnar det pissmycket ute. Blä!

Vad ska ni göra en söndag som denna?

Kommentarer

  • Sanne säger:

    Jag ska jobba, jobba och plugga ;)

    Hoppas du hittar en massa på Lager, är riktigt avundjuk! Saknar dej <3

    2008-10-05 | 10:52:09
    Bloggadress: http://sannekrulltott.blogg.se/

Kommentera inlägget här: