J E N N I F E R

All by myself...

Kategori: Right now

Det är lugnt. Jag är ensam. Haha.

Nu känns det mer konstigt att inte vara med Patrik än att vara med honom. Eller inte för att det kändes konstigt innan, men ni fattar! Patrik - jag typ saknar dig! Hoppas bannemej att du saknar mig också ;)

För övrigt har jag köpt en DVD, som man kan se DivX filmer i. Det är massa viktigt. Enligt Patrik.. Men jag insåg att det är riktigt bra faktiskt! Nu behöver jag bara köpa skivor... så att jag kan spara mina GossipGirl och 90210!

Men nej, jag får väl ta och borsta tänderna, vaccinera mig och gå och lägga mig kanske. Ska ta magvaccin. Med min sega mage skulle jag få kräksjuka 3 gånger om i Tunisien. Det har hjälpt innan, så nu hjälper det förhoppningsvis nu också! (ta i trä)

Kraaaaaam!

En gång (när jag var sjuuuukt blond) försökte jag se sofistikerad ut!

Kommentarer

  • Patrik säger:

    å det gick sådär... :P

    2008-10-08 | 17:46:42

Kommentera inlägget här: