J E N N I F E R

Tagga till

Kategori: Right now

Nu sitter jag på jobbet och dricker thé och smaskar banan. Det är änna skönt med måndag, men bara av den anledningen att jag ska jobba helg och är ledig på torsdag och fredag. Det är nice!

Denna veckan har jag bestämt mig för att vara galet nyttig. Fick ett litet infall igår när jag tittade på Biggest loser - efter att ha ätit typ 2kg deg medan vi bakade kanelbullar. Kände att nej nu fick det vara nog. Jag satt där och insåg att jag tyckte att den som gått ned 2,9kr var dålig eftersom en annan gick ned 9,7kg. De är liksom inte så himla kasst att gå ned 3kg på en vecka! Hallå eller!! Så nu ska ja se vad som är rimligt. Den här veckan blir det till att vara totalnyttig utan undantag och träna varje dag. Får se hur det går! Än så länge är jag taggad iaf... ;)

BTW! Nästa vecka är det London :) Deeeet är bra grejjer!
BTW #2! Jag hatar designen på den här bloggen justnu. Vad tänkte jag med den där störda färgen - aprikos?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: