J E N N I F E R

Plugghäst!

Kategori: Right now

Jag ska läsa en kurs i webdesign i höst. Kom på igår att det var konstigt att jag inte fått någon information om när det startar. Hade tänkt på det i förbigående men eftersom kursen är på kvartsfart tänkte jag att den kanske inte börjat ännu bara. Till slut mejlade jag i varje fall dom igår och då har jag bara inte fått några papper och att kursen startade för 1-2 veckor sedan. Så nu har jag massa att ta igen på bara några dagar. Galet jobbigt!

Och jag vet inte ens vart jag ska få tag på böckerna. Det får jag ta imorgon.
Tänkte kolla stadsbiblioteket för där borde dom väl ha något vettigt..!

Nu blev jag helt stressad. Hade helt glömt hur det är att plugga! Kanske lite lättare om man gör det på heltid dock. Då är det det enda man tänker på liksom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: