J E N N I F E R

Kundtjänst-panik!

Kategori: Right now

Jag får lite smått panik. Hur gör man med kundtjänster?
Jag jobbar på en själv och jag tror inte det hjälper mig att ha förtroende för andra företag. Snarare tvärtom. Jag vet ju exakt hur Telia funkar och jämfört med andra är det oerhört bra. Men jag hör ju vad kunderna säger om andra företag hela tiden. Och är fullkommligt besatt av fairshopping. Läser omdömen om alla och funderar en gång för mycket över vilket bolag man ska välja. Det är farligt. Jag får verkligen äkta panikkänslor för att ha kontakt med någon kundservice, för jag har inget förtroende alls över att det skall fungera någonstans.

Nu börjar jag tro på det jag panikar över. Jag har kommit fram till Bredband2 tre gånger under den senaste 1timma & 45minutrarna och blev klickad alla gångerna. Resten utav gångerna hamnar jag i ett talsvar som berättar öppettiderna och sedan läggs samtalet på. Hur sjutton gör man???

Och varför i hela världen klagar någon på Telia för? Det är ju superenkelt med Telia! Tryggt och bra.
Snälla gå med i Gothnet igen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: