J E N N I F E R

Produktivt!

Kategori: Right now

Jag är helt galet trött! Det har vart en så himla lång dag efter alldeles för lite sömn.

Idag har jag dock fått gjort väldigt mycket bra.
Jobba, en sväng på IKEA, bygga ihop ett soffbord, handla, panta burkar, laga middag, boka tvättid osv. Känns sjukt bra! Men något jag inte har gjort är att plugga. När hinner man med det?!

Kommer somna vilken sekund som helst även om klockan inte är mycket och jag dessutom har sovmorgon imorn. Fast jag ska baka kärleksmums innan jobbet till teamfika på mötet på onsdag. Kasst att jag jobbar kväll imorn för då hinner jag inte baka dom. Får se om jag kan lyckas göra dom nästan lika goda som Jossans, hennes är de bästaste ;)

Kommentarer

  • jossan säger:

    Tack söta du för fina komplimangen om kärleksmums... lovar att höra av mig nästa gång jag bakat dem, så skall jag spara till dig :-D



    kul att se dig en snabbis i dag.. du var sååå fin i din nya hårfärg tycker jag :-)



    Lunch snart på jobbet tycker jag oxå, längesen nu!

    Nä, nu ska jag fortsätta kolla på idol :-p



    KRAM

    2010-10-08 | 21:11:06

Kommentera inlägget här: