J E N N I F E R

MEGA

Kategori: Right now


Kan ni förstå att jag gillar mitt bredband...? 1.1MEGABIT/s laddar den ned i!
Och jag som satt och var sur över att den laddade ned så långsamt först. Sen tittade jag noggrannare ;)

Ja, man har inget bättre för sig när man är sjuk. Ser på serier... Jag sitter och rensar min hårddisk. Döper om saker och ting och organiserar. Har för ont i huvudet för att orka laga mat. Men min mage kurrar sig, kom med mat till mig... någon?

Hittills har jag tittat på hela säsong 2 av Dexter, alla nya avsnitt av Glee, alla nya avsnitt av en ny serie jag hittade - Hellcats och senaste avsnitten av HIMYM och Gossip Girl. Kul liv. Kul tillvaro. Inte alls deprimerande.

Funderar på att ta tag i lite plugg nu när jag ändå ligger hemma. Ska inte göra något jobbigare än att måla upp i PS hur alla sidor på min kommande webbplats skall se ut. Funderar även på om jag inte borde skaffa mig en domän också. Men jag vet inte riktigt hur sånt fungerar och orkar inte riktigt sätta mig in i det.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    eightnine.se är ledig!

    2010-11-21 | 19:23:38

Kommentera inlägget här: