J E N N I F E R

Check, check, check...

Kategori: Right now

Jag har storstädat. Jag har lagat mat. Jag har bakat. Jag har duschat. Jag har möblerat om.
Men jag har inte pluggat.

En sak är säker, jag får aldrig gjort så mycket hemma som dom gångerna jag bestämmer mig för att plugga! På sätt och vis är det bra, det är skönt att ha gjort allt det där andra som annars är så tråkigt.

Men nu ska jag lägga mig och imorn blir det upp med tuppen och plugga. Jag får skylla mig själv! Dock känner jag att det kommer bli galet mycket mer gjort efter lördag när jag har min alldeles nya stationära dator på ett skrivbord med en skrivbordsstol. Har jag sånt - då jobbar jag. Har jag en bärbar dator och ligger i sängen, då blir det inte många knop gjorda.

Kommentarer

  • dannio säger:

    har du någon fin bok du har läst på sistone som du kan tipsa om såhär till höstmörkret? :)

    2010-10-21 | 16:42:14
    Bloggadress: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
  • Victoria säger:

    För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

    2011-05-08 | 12:09:31
    Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här: