J E N N I F E R

En helt vanlig måndag

Kategori: Right now

Jag fattar inte vilka ni är som fortsätter läsa min blogg? Trots att det inte finns något att läsa..!

Jag tänker varje dag att "idag ska jag göra den fin, blogga 6 gånger om dagen och bli rik på kuppen". Men nej, varje dag hamnar det sista bland prioriteringarna och jag väljer att göra något annat mycket viktigare. Som att titta på Scrubs-avsnitten för femte gånger eller möblera om eller måla naglarna i en ny färg varje dag.

Det är ungefär vad jag gjort i helgen. Så aktiv har jag varit.

Fast i lördags gjorde jag något oväntat men välldans kul. Jag spelade Fifa. Alla fördomar mot o-kul och onödiga fotbollsspel grusades. Fy f-n vad skoj det var!!! Vet redan nu vad jag skall shoppa så fort lönen dyker in på kontot på torsdag ;) förutom sjutusen julklappar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: