J E N N I F E R

Nice catch!

Kategori: Shoppa

Jag älskar att shoppa. Lite för mycket, det är jag medveten om. Men allra bäst är det när man gör riktiga kap. Får supermycket rabatt, hittar något man letat efter länge osv. Då kan jag få en riktig kick, haha, farligt men kul.

Idag gjorde jag ett superkap!! Check it out!


Vita låga Converse för halva priset på LaRedoute! Älskar rabattkoder, det är typ BÄST!
Man får 50% rabatt med koden: 01269 (Hittat den HÄR, finns massvis av bra koder till de flesta webshopparna)

Kommentarer

  • Maria - mode, outfits & inspiration säger:

    Åh, vilket kap! Själv väntar jag på mina höga vita från usa, hoppas verkligen att dom kommer snart.. ska nog använda den där rabattkoden & beställa ett par svarta :D thank you! Skitsnygg blogg btw.

    2010-06-04 | 19:02:21
    Bloggadress: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: