J E N N I F E R

Dålig service...

Kategori: Shoppa

Nu är jag äntligen hemma! Gud vad skönt att sitta ner. Jag är så himla trött idag, sov verkligen sämst inatt.

Hursomhelst har jag shoppat lite småsaker idag. Oväntat lite faktiskt. En blus, ett par tights, gladiatorsandaler och strumpor och såna vettiga saker.

Just blusen är ju en helt egen historia. Jag köpte den men var liksom lite osäker. Så 20-30 min senare går jag tillbaka till butiken för att lämna tillbaka den och tänka lite på det. Då är det inte öppet köp säger han som äger butiken. Men han kommer ju ihåg mig och allt eftersom det var så nyss jag köpte den. Men han tvärvägrar. Okej att dom har sina regler osv. men satan vad arg jag blev på honom. Man kan göra undantag för att få nöjda kunder. (Tänk vad man lär sig på jobbet!)

Så kära vänner, handla INTE på CHELSEA vid Kompassen frånochmednu.
Jag försökte ju få honom att förstå att det är sånt man gör för att få kunder som är lite extra nöjda. Om jag går där ifrån och är glatt överraskad att han brydde sig tillräckligt för att göra ett undantag för just mig, så berättar ju jag det för folk. Nu är det ju tvärtom, vill han vara jävlig så ska han förlora kunder på det. Så enkelt är det! Han ska inte vinna kunder på att dom är tvingade att behålla saker som de är missnöjda med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: