J E N N I F E R

Shopaholic...

Kategori: Shoppa

Nu har jag inte shoppat något nytt på så himla länge att det är lite dags nu faktiskt. Kläder som BEHÖVS och lite inredningsprylar. Det är bara nödvändiga saker, intalar jag mig själv... Köpte en stor gosig matta igår för halva priset på Ellos(!!!) av alla ställen. Har aaaaaldrig handlat där innan nästan. Kläder är dom inte direkt grymma på, men inredningsfix är suveränt!!

Jääääättemattan (170x240 kommer på posten =S), 4 påslakanset & 10örngott för 1000kr inkl frakt. Duktiga jag!

Shoppade även 2 klänningar på H&M och googlade runt lite efter rabattkoder. Där slutade det med att jag fick 100kr rabatt. Då känns det inte ett dugg jobbigt att shoppa då faktiskt. Jag sparar ju pengar på det ;)


Älskar dom, särskilt den blå, tänk med skinnjacka till... tjyyyyyysigt! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: