J E N N I F E R

Outsiders

Kategori: Right now

Ligger hemma på sängen, har käkat sushi och kollar på Outsiders. Det är en himla skön kväll måste jag säga. Är fortfarande hungrig och vill helst käka kanelbullar, men jag måste fasen vara lite nyttig nu. Inte en enda godis, kaka eller bulle varken idag eller igår. Det är en omställning med tanke på att jag baaaaara åt bullar hela förra veckan. Ingen annan matlust eftersom jag vart sjuk. Haha!

Gick en liten sväng på stan förut, köpte en säsong Vänner till, har 4 nu, så jag är nästan halvvägs till att ha allesammans. Och lite ny mascara också. Sånt som behövs ibland! Slog på stort och köpte DiorShow, sviiiindyr men jag hade en rabattgrej så den blev typ 60-70kr billigare. Underbart!

Nu ska jag göra mig redo för att hoppa in under täcket och kolla på någon film.

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Jag har alla! ;) vilka är det du inte har? =) 5-10 lr? :P har nämligen en extra av säsong1 :P

    2010-03-02 | 19:41:21
    Bloggadress: http://ettkristetliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: