J E N N I F E R

Kass dag!

Kategori: Right now

Idag är jag på dåligt humör. Vissa dagar är man det helt utan anledning egentligen.
Jobbet är tråkigt. Vädret är tråkigt. Jag är trött. Mitt rum är sjukligt stökigt. Jag har inga speciella planer att se fram emot i helgen. Jag vill bara ha lite förändring!

Som tur är så beror deppet idag nog på tröttheten. Jag är dötrött! Sov så himla kasst både igår och idag att jag är för trött för att tänka nästan. Orkar inget! Inte ens hungrig är jag. Haha, bra bantningsknep kanske? Fast ändå inte :D Jag äter ju för att annars blir jag ännu tröttare bara.

Ska nog ta tag i mitt rum idag och STÄDA. Om det är fint och mysigt så är livet nog lite roligare. För det värsta jag vet är stök!! Hatar att komma hem när allt ser ut som skit! :)

NU måste jag dock jobba. Ha en grymt bra dag!
KRAM!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: