J E N N I F E R

Gossip Girl!

Kategori: Tv/Film


Wiiiieeeeehoooooooowe! Äntligen nya avsnitt, lovelovelovelovelove =D

Ska spara det och kolla på tåget tror jag... Har ju både HIMYM och Big Bang Theory att kika på medan jag smaskar frukost. En riktig brakfrukost idag. Omelett är mums! & så blev jag himla sugen på mosad banan med juice. Stört jag vet, men jag åt det när jag var en liiiiiten skit. Så nu ska jag smaka på det igen.

Förresten, idag bestämde jag mig för att det är vår så jag ska ha skinnjacka. Jag SKITER i om jag fryser ihjäl ikväll när jag går hem. Men nu är det varmt och gott iallafall! Får väl ta med mig en mössa eller nåt...

Nu måste jag koncentrera mig på maten. Ha en uuuunderbar dag!

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Gossip girl e ju så sjukt bra!! Är också sugen på att börja med skinnjackan :D kan ju ha en extra munkis under! :D

    2010-03-09 | 16:23:52
    Bloggadress: http://ettkristetliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: