J E N N I F E R

Ett halleluja-moment...

Kategori: Right now

JAG ÄGER ETT GYMKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Detta mina vänner, är ett äkta halleluja-moment!
Det är något som varken jag eller någon annan jag känner skulle kunnat gissa sig till. Träning är inte min grej överhuvudtaget. Men jag tänkte att det skulle bli det! Har redan bestämt oss för att träna på fredag, fast i Lerum denna gång. På tisdag blir det träning med en personlig tränare så att jag kan fatta hur maskinerna fungerar. Lite lättare då liksom.

Jag dör snart av trötthet så jag tänkte gosa ner mig i sängen och kolla på ett avsnitt av Hannah Montana eller något. Kort och bra. Orkar inget verkligen. Imorgon tar vi ett tidigare tåg jag och Sanne och käkar frukost på Espresso House. Såndär vardagslyx som gör att livet blir lite gladare!


Jag säger godnatt med min favoritlåt just nu » John Mayer - Assassin

I was a killer, was the best they'd ever seen
I'd steal your heart before you ever heard a thing
I'm an assassin and I had a job to do
Little did I know that girl was an assassin too

Kommentarer


Kommentera inlägget här: